آی تی کمپ
تولید انبوه سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گلکسی فلیپ 3

تولید انبوه سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گلکسی فیلیپ 3 به زودی آغاز می شود و نسخه های اولیه برای اپراتور ها ارسال شده است.

کره جنوبی در صدر جدول استقرار 5G ، سوئیس در صدر اروپا

نسل پنجم ارتباطات( 5G ) همراه که از آن به عنوان آینده ارتباطات دستگاه های هوشمند یاد می شود همچنان در ابتدایی ترین مراحل تکامل و استقرار در تعدادی از کشور ها است. اما بسیاری از کشور ها از جمله کشور ما نیز در حال برداشتن گام هایی برای استقرار شبکه نسل پنجم ارتباطات همراه می باشند.

گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 الترا سامسونگ

سامسونگ در مراسم جعبه گشایی خود Unpacked 2020 رسما از گلکسی نوت 20 الترا و نوت 20 معرفی کرد. آنچه بیش از طراحی این گوشی هوشمند به چشم می آید قیمت آن است که در واقع ادامه دهنده قیمت های بیش از هزار دلاری بازار پرچمداران می باشد.

به روز رسانی دوربین گلکسی اس 20

سانسونگ به روز رسانی را برای گوشی های گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا در چین منتشر کرده است که علاوه بر پچ های امنیتی ماه آوریل برخی بهبود ها را برای دوربین این گوشی ها به همراه دارد.

باتری سامسونگ گلکسی اس 20

طبق اطلاعات فاش شده در خبرگزاریها این گوشی هوشمند به همراه یک باتری 4500 میلی آمپری منتشر خواهد شد.

ایمن شدن واتساپ با اثر انشگست در اندروید

واتساپ اعلام نمود که پس از دریافت این ویژگی توسط کاربران آی او اس کاربران اندروید نیز می توانند با اثر انگشت برای اکانت خود اهراز هویت شوند. حال پس از گذشت نسخه آزمایشی آن این قابلیت برای همه در دسترس می باشد.

آیفون 2 سیمکارته از راه میرسد

امروز گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد اپل قصد دارد تا به خواسته کاربرانش سه آیفونی که در پاییز امسال معرفی میشوند دارای نسخه های دو سیم کارته باشند. اتفاقی که شاید دیر اما بالاخره در حال رخ دادن است.

اپو و شیائومی در راه گوشی های تا شدنی

از اپل و سامسونگ انتظار می رود اما به نظر می رسد اپو و شیائومی نیز در این راه می خواهند قدم هایی بردارند و مانند تولیدات قبلی خود دنیا را شگفت زده از خلاقیت و نو آوری خود کنند.

گلکسی واید 3

عضو جدید خانواده واید (Wide) گوشی های سامسونگ در کره معرفی شد که درواقع نسخه بروز شده نسل های پیشین خود می باشد.

عضو جدید سری آ سامسونگ

طبق اطلاعات فاش شده عضو جدیدی از سری A سامسونگ، گلکسی A6 در راه است که شباهت بسیاری به پرچمدار این شرکت دارد.

اثر انگشت یا عینبیه چشم یا صورت

روزگاری بود که امنیت گوشی های هوشمند با وارد کردن پین چهار رقمی یا یک عبارت بود سپس شکل ها و یا ضربه ها خلاقانه تر بودند اما سنسور اثر انگشت همه چیز را تغییر داد ولی حالا عینبیه چشم و اسکن صورت دارد جای آن را میگیرد.

ایسوس زنفون 5

ایسوس زنفون 5 برای سال 2018 باکیفیتی بی نظیرو ظاهری بروز اما الهام گرفته از آیفون 10 معرفی شد.

هرچه درباره سخت افزار باید بدانید

به زودی در سایت آی تی کمپ شما را با قسمت های مختلف کامپیوتر های رومیزی و همراه آشنا خواهیم کرد.

جی ال ایکس پر از ابهام

مدتی پیش جی ال ایکس،گوشی هوشمند شاهین را معرفی کرد که با نام جی ال ایکس شاهین معرفی شد اما حالا در این سایت با اسم جنرال لوکس شاهین برای فروش قرار گرفته است.

اس 9 و اس 9 پلاس آمدند

نهمین اس سامسونگ با تغییراتی جزئی اما کاربردی نسبت به نسل قبل معرفی شد. سامسونگ این بار به صدای طرفدارانش گوش داد.

سامسونگ و گجت های پوشیدنی در IFA

سامسونگ از گلکسی نوت 8 رونمایی کرد و حالا نوبت به جدید ترین گجت های پوشیدنی سامسونگ در IFA رسیده است که تمرکز این شرکت را روی فیتنس و ورزش به خصوص شنا نشان میدهد.

سامسونگ در IFA از 3 گجت پوشیدنی جدید خود رو نمایی کرد که به معرفی آن ها می پردازیم.

Samsung Gear Sport

samsung gear sport

ساعت هوشمند جدید سامسونگ که در ایفا معرفی شد Gear Sport است که طراحی آن کاملا ورزشی است و تمرکز ویژه ایی روی ورزش  شنا دارد .دارای صفحه نمایش AMOLED  1.2 اینچی با رزولوشن 360P میباشد و با بند های 20 میلی متری عرضه خواهد شد. در این ساعت هوشمند از یک پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی به همراه 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است و از سیستم عامل تایزن سامسونگ استفاده میکند.

در این ساعت هوشمند از سنسور ضربان قلب استفاده شده است که بدلیل استفاده ورزشی آن خیلی دور از انتظار نبود و این سنسور پای ثابت اکثر ساعت های هوشمند است و همچنین از جی پی اس و وای فای و بلوتوث در این ساعت استفاده شده است.

این ساعت هوشمند به صورت تخصصی برای شناگر ها و ورزش شنا طراحی شده است چرا که توانایی تحمل فشار 5 اتمسفر را دارد( یعنی حدود 50 متر در عمق آب) و دارای گواهینامه MIL-STD-810G استه که آن را مقابل آب , آب دریا , نمک , خاک و شوک مقاوم نشان میدهد. محافظ صفحه نمایش این گوشی از گوریلا گلس 3 طراحی شده است و بدنه آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

Samsung Gear Fit2 Pro

samsung gear fit2 pro

در واقع همان Gear Fit2 سامسونگ میباشد که حالا تا عمق 50 متری آب را مقاومت میکند. این دستبند هوشمند دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی خمیده است و 34 گرم وزن دارد و پردازنده دو هسته ایی 1 گیگاهرتزی به همراه 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی به همراه سنسور ضربان قلب و جی پی اس و وای فای و بلوتوث را در خود جای داده است.

سامسونگ برای خریداران این بند مزایایی را در نظر گرفته است که برای مثال باید به اسپاتیفای اشاره کنیم که اجازه میدهد دارندگان این دستبند هوشمند تا 500 آهنگ را به صورت آفلاین به همراه داشته باشند.

Samsung Gear IconX (2018)

gear IconX (2018)

دومین نسل گوشی های بدون سیم سامسونگ است که رقیب اصلی ایرپاد های اپل میباشد. این نسل با بهبود شارژدهی و افزایش باتری و به همراه بلوتوث عرضه خواهد شد که میتواند 5 ساعت پخش موسیقی با بلوتوث را ارائه کند. هر کدام از این گوشی ها دارای حافظه داخلی 4 گیگابایتی هستند و باتری 82 میلی آمپری دارند و وزنی 8 گرمی. این گوشی ها به همره کیس کپسول شکل خود ارائه میشوند که هم نگهدارند ه آن ها و هم شارژر این گوشی ها است که حالا نسبت به گذشته کوچک تر شده است به گفته سامسونگ می تواند با 10 دقیقه شارژ شدن 1 ساعت شارژدهی کند که خوب به نظر می رسد. این گوشی ها دارای قابلیت چند فرمانی هستند مانند یک بار ضربه 2 یا 3 بار ضربه و لمس به پایین یا به بالا و همچنین نگه داشتن که کارایی مختلفی دارند.

مطالب مرتبط
    تنظیمات
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    4 + 2 = ?

    ورود

    ثبت نام
    این برنامه را نصب کن !